Bijbelstudies en toespraken terugluisteren

Bijbelstudies en toespraken terugluisteren

Als u onze gemeente bezoekt dan zijn er een heel aantal manieren te vinden om kennis te vergaren over ons geloof. Dat is belangrijk. Het bepaald hoe we vervolgens ons leven leven en hoe we de Heer steeds meer centraal in ons leven kunnen ervaren. Ook bepaald het hoe we naar onszelf kijken en naar de mensen om ons heen. Dat moet wel bekend in de oren klinken wanneer we dan denken aan het antwoord van de Heere Jezus op de vraag van een schriftgeleerde wat ‘het eerste van alle geboden’ zou moeten zijn:

“En Jezus antwoordde hem: Het eerste van alle geboden is: Luister, Israël! De Heere, onze God, de Heere is één. En u zult de Heere, uw God, liefhebben met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand en met heel uw kracht. Dit is het eerste gebod. En het tweede, hieraan gelijk, is dit: U zult uw naaste liefhebben als uzelf. Er is geen ander gebod groter dan deze.”

Het mooiste is om deze kennis op te doen in de gemeente door naar de samenkomsten te gaan, zoals de zondagochtenddiensten, Bijbelstudies, kringen, de diepgang-groep, Vrouwen Samen, de jeugd, noem maar op. Daar vergaren we namelijk niet alleen maar kennis maar leren we ook van elkaar en delen we met elkaar. Bovendien richten we daar, ook tijdens de bidstonden (gebedsmomenten waarin iedere aanwezige mee kan doen met bidden) gezamenlijk onze gedachten en gebeden tot God.

Natuurlijk is niet iedereen zomaar in de gelegenheid om naar elk van deze samenkomsten te komen en daarom hebben wij als gemeente de toespraken en studies zoveel mogelijk samengevat in geluidsfragmenten en tekst. Zodat de één thuis de toespraak terug kan luisteren en de ander er meer baat bij heeft de tekst nog eens, samengevat terug te lezen. Via de menu-optie ‘Terugluisteren’ zijn de Bijbelstudies en toespraken te vinden.

Wij hopen dat jullie als bezoeker hierdoor gezegend zullen worden met verdiept geloofsleven en groeiend vertrouwen in Gods leiding in ons leven.

Volg ons en 'like' onze pagina!
Facebook
Facebook
RSS

Geef een reactie

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial